nadi.fm

Loading ...
Loading ...

Jadual siaran.

Asalamu alaikum. Buat masa ini siaran beroperasi 24 jam. Siaran akan diisi dengan lagu-lagu dakwah, bacaan al-quran serta taskirah-taskirah menarik buat pendengar budiman. Pada setiap malam insya Allah ada kuliah-kuliah menarik sama ada live atau rakaman. Insya Allah akan di kemas kini dari semasa ke semasa.

Saturday, February 8, 2014

Carilah keampunan Allah

MUTIARA HADIS
Allah berfirman: Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan
mengharapkan dari-Ku, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli.
Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu engkau pohon
keampunan dari-Ku, Aku ampunkan engkau, aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam,
engkau jika datang kepada-Ku dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau
menemui-Ku tanpa mensyirikkan Daku dengan sesuatu, nescaya aku datang kepadamu
dengan penuh keampunan. (Riwayat al-Tirmizi, dinilai hasan oleh al-Albani

CADANGAN BLOG

JUMLAH PELAWAT